Укр
Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
0

Clever

Фільтр
Розділ
Сортування:
за популярністю
за популярністю спочатку дешевше спочатку дорожчі за назвою
Відображення:

Виробники змішувачів з 1975 року

Походження бізнесу

У 1975 році було створено Standard Hidráulica SAU . В даний час визнана еталонною компанією у своєму секторі продуктів і систем для систем водопостачання, газу та кондиціонування повітря для житлових будинків.

Перша поява

У 1998 році народилася Grifería Clever . Початок виробництва кранів був природною еволюцією бізнес-напрямків Standard Hidráulica (клапани). Завдяки цій новій лінії виробництва кранів STH пропонує споживачеві комплексне рішення.

Початок бренду

У 2000 році Grifería Clever розвинулася та випустила свій перший окремий каталог змішувачів, таким чином надавши їй значну популярність серед своїх бізнес-напрямків.

З серією Habana як головною привабливістю, Clever запускає свій перший каталог змішувачів для ванних кімнат на ринку.

У 2010 році Standard Hidráulica приєдналася до групи Aalberts Industries NV , зареєстрованої на Амстердамській фондовій біржі.

Флагман

У 2002 році компанія Grifería Clever почала виробництво серії Panam, але лише в 2003 році вона була представлена ​​в її каталозі.

Нові дизайни

Натхненний містом Нью-Йорк, Clever Faucets дивує ринок появою нової серії Caimam . Завдяки циліндричному та мінімалістичному дизайну, він відданий дизайну.

Розширення каталогу

У розпал розширення Grifería Clever розширює асортименти змішувачів і ділить їх на Clever Platinum, Clever Selección і Clever Distribución . У 2008 році він закріпився як бренд змішувачів як на експорті, так і на національному ринку.

Вивіски як імідж бренду

Всесвітньо відома Лаура Понте підписується на Clever як на новий імідж бренду. Завдяки цій кампанії бренд робить гігантський крок у секторі кранів на національній території.

Кожен дизайн, емоція

У 2014 році Clever додав розділ HidroClever до свого каталогу та посилив свою відданість дизайну та якості своїх продуктів. За його чистою та вражаючою обкладинкою ви можете знайти 400 сторінок продукту, таким чином пропонуючи рішення для всіх потреб ринку.

Розгорнути
Вгору